לא מנוקד:
א וישבתו, שלשת האנשים האלה– מענות את-איוב:
כי הוא צדיק בעיניו.
ב ויחר אף, אליהוא בן-ברכאל הבוזי– ממשפחת-רם:
באיוב, חרה אפו– על-צדקו נפשו, מאלהים.
ג ובשלשת רעיו, חרה אפו:
על אשר לא-מצאו מענה– וירשיעו, את-איוב.
ד ואליהו–חכה את-איוב, בדברים: כי זקנים-המה ממנו לימים.
ה וירא אליהוא–כי אין מענה, בפי שלשת האנשים; ויחר אפו.
ו ויען, אליהוא בן-ברכאל הבוזי– ויאמר:
צעיר אני לימים, ואתם ישישים;
על-כן זחלתי ואירא, מחות דעי אתכם.
ז אמרתי, ימים ידברו; ורב שנים, ידיעו חכמה.
ח אכן, רוח-היא באנוש; ונשמת שדי תבינם.
ט לא-רבים יחכמו; וזקנים, יבינו משפט.
י לכן אמרתי, שמעה-לי; אחוה דעי אף-אני.
יא הן הוחלתי, לדבריכם–אזין, עד-תבונתיכם: עד-תחקרון מלין.
יב ועדיכם, אתבונן: והנה אין לאיוב מוכיח–עונה אמריו מכם.
יג פן-תאמרו, מצאנו חכמה; אל ידפנו לא-איש.
יד ולא-ערך אלי מלין; ובאמריכם, לא אשיבנו.
טו חתו, לא-ענו עוד; העתיקו מהם מלים.
טז והוחלתי, כי-לא ידברו: כי עמדו, לא-ענו עוד.
יז אענה אף-אני חלקי; אחוה דעי אף-אני.
יח כי, מלתי מלים; הציקתני, רוח בטני.
יט הנה-בטני–כיין לא-יפתח; כאבות חדשים, יבקע.
כ אדברה וירוח-לי; אפתח שפתי ואענה.
כא אל-נא, אשא פני-איש; ואל-אדם, לא אכנה.
כב כי לא ידעתי אכנה; כמעט, ישאני עשני.
א ואולם–שמע-נא איוב מלי; וכל-דברי האזינה.
ב הנה-נא, פתחתי פי; דברה לשוני בחכי.
ג ישר-לבי אמרי; ודעת שפתי, ברור מללו.
ד רוח-אל עשתני; ונשמת שדי תחיני.
ה אם-תוכל השיבני; ערכה לפני, התיצבה.
ו הן-אני כפיך לאל; מחמר, קרצתי גם-אני.
ז הנה אמתי, לא תבעתך; ואכפי, עליך לא-יכבד.
ח אך, אמרת באזני; וקול מלין אשמע.
ט זך אני, בלי-פשע: חף אנכי; ולא עון לי.
י הן תנואות, עלי ימצא; יחשבני לאויב לו.
יא ישם בסד רגלי; ישמר, כל-ארחתי.
יב הן-זאת לא-צדקת אענך: כי-ירבה אלוה, מאנוש.
יג מדוע, אליו ריבות: כי כל-דבריו, לא יענה.
יד כי-באחת ידבר-אל; ובשתים, לא ישורנה.
טו בחלום, חזיון לילה–בנפל תרדמה, על-אנשים; בתנומות, עלי משכב.
טז אז יגלה, אזן אנשים; ובמסרם יחתם.
יז להסיר, אדם מעשה; וגוה מגבר יכסה.
יח יחשך נפשו, מני-שחת; וחיתו, מעבר בשלח.
יט והוכח במכאוב, על-משכבו; וריב (ורוב) עצמיו אתן.
כ וזהמתו חיתו לחם; ונפשו, מאכל תאוה.
כא יכל בשרו מראי; ושפי (ושפו) עצמתיו, לא ראו.
כב ותקרב לשחת נפשו; וחיתו, לממתים.
כג אם-יש עליו, מלאך–מליץ, אחד מני-אלף: להגיד לאדם ישרו.
כד ויחננו–ויאמר, פדעהו מרדת שחת; מצאתי כפר.
כה רטפש בשרו מנער; ישוב, לימי עלומיו.
כו יעתר אל-אלוה, וירצהו, וירא פניו, בתרועה;
וישב לאנוש, צדקתו.
כז ישר, על-אנשים, ויאמר, חטאתי וישר העויתי; ולא-שוה לי.
כח פדה נפשי (נפשו), מעבר בשחת; וחיתי (וחיתו), באור תראה.
כט הן-כל-אלה, יפעל-אל– פעמים שלוש עם-גבר.
ל להשיב נפשו, מני-שחת– לאור, באור החיים.
לא הקשב איוב שמע-לי; החרש, ואנכי אדבר.
לב אם-יש-מלין השיבני; דבר, כי-חפצתי צדקך.
לג אם-אין, אתה שמע-לי; החרש, ואאלפך חכמה. |