לא מנוקד:
א ויען איוב, ויאמר.
ב אמנם, כי אתם-עם; ועמכם, תמות חכמה.
ג גם-לי לבב, כמוכם–לא-נפל אנכי מכם; ואת-מי-אין כמו-אלה.
ד שחק לרעהו, אהיה–קרא לאלוה, ויענהו; שחוק, צדיק תמים.
ה לפיד בוז, לעשתות שאנן– נכון, למועדי רגל.
ו ישליו אהלים, לשדדים, ובטחות, למרגיזי אל– לאשר הביא אלוה בידו.
ז ואולם–שאל-נא בהמות ותרך; ועוף השמים, ויגד-לך.
ח או שיח לארץ ותרך; ויספרו לך, דגי הים.
ט מי, לא-ידע בכל-אלה: כי יד-יהוה, עשתה זאת.
י אשר בידו, נפש כל-חי; ורוח, כל-בשר-איש.
יא הלא-אזן, מלין תבחן; וחך, אכל יטעם-לו.
יב בישישים חכמה; וארך ימים תבונה.
יג עמו, חכמה וגבורה; לו, עצה ותבונה.
יד הן יהרוס, ולא יבנה; יסגר על-איש, ולא יפתח.
טו הן יעצר במים ויבשו; וישלחם, ויהפכו ארץ.
טז עמו, עז ותושיה; לו, שגג ומשגה.
יז מוליך יועצים שולל; ושפטים יהולל.
יח מוסר מלכים פתח; ויאסר אזור, במתניהם.
יט מוליך כהנים שולל; ואתנים יסלף.
כ מסיר שפה, לנאמנים; וטעם זקנים יקח.
כא שופך בוז, על-נדיבים; ומזיח אפיקים רפה.
כב מגלה עמקות, מני-חשך; ויצא לאור צלמות.
כג משגיא לגוים, ויאבדם; שטח לגוים, וינחם.
כד מסיר–לב, ראשי עם-הארץ; ויתעם, בתהו לא-דרך.
כה ימששו-חשך ולא-אור; ויתעם, כשכור.
א הן-כל, ראתה עיני; שמעה אזני, ותבן לה.
ב כדעתכם, ידעתי גם-אני: לא-נפל אנכי מכם.
ג אולם–אני, אל-שדי אדבר; והוכח אל-אל אחפץ.
ד ואולם, אתם טפלי-שקר; רפאי אלל כלכם.
ה מי-יתן, החרש תחרישון; ותהי לכם לחכמה.
ו שמעו-נא תוכחתי; ורבות שפתי הקשיבו.
ז הלאל, תדברו עולה; ולו, תדברו רמיה.
ח הפניו תשאון; אם-לאל תריבון.
ט הטוב, כי-יחקר אתכם; אם-כהתל באנוש, תהתלו בו.
י הוכח יוכיח אתכם– אם-בסתר, פנים תשאון.
יא הלא שאתו, תבעת אתכם; ופחדו, יפל עליכם.
יב זכרניכם, משלי-אפר; לגבי-חמר, גביכם.
יג החרישו ממני, ואדברה-אני; ויעבר עלי מה.
יד על-מה, אשא בשרי בשני; ונפשי, אשים בכפי.
טו הן יקטלני, לא (לו) איחל; אך-דרכי, אל-פניו אוכיח.
טז גם-הוא-לי לישועה: כי-לא לפניו, חנף יבוא.
יז שמעו שמוע, מלתי; ואחותי, באזניכם.
יח הנה-נא, ערכתי משפט; ידעתי, כי-אני אצדק.
יט מי-הוא, יריב עמדי: כי-עתה אחריש ואגוע.
כ אך-שתים, אל-תעש עמדי; אז מפניך, לא אסתר.
כא כפך, מעלי הרחק; ואמתך, אל-תבעתני.
כב וקרא, ואנכי אענה; או-אדבר, והשיבני.
כג כמה לי, עונות וחטאות– פשעי וחטאתי, הדיעני.
כד למה-פניך תסתיר; ותחשבני לאויב לך.
כה העלה נדף תערוץ; ואת-קש יבש תרדף.
כו כי-תכתב עלי מררות; ותורישני, עונות נעורי.
כז ותשם בסד, רגלי– ותשמור כל-ארחותי;
על-שרשי רגלי, תתחקה.
כח והוא, כרקב יבלה; כבגד, אכלו עש.
א אדם, ילוד אשה– קצר ימים, ושבע-רגז.
ב כציץ יצא, וימל; ויברח כצל, ולא יעמוד.
ג אף-על-זה, פקחת עינך; ואתי תביא במשפט עמך.
ד מי-יתן טהור, מטמא– לא אחד.
ה אם חרוצים, ימיו–מספר-חדשיו אתך: חקו עשית, ולא יעבר.
ו שעה מעליו ויחדל– עד-ירצה, כשכיר יומו.
ז כי יש לעץ, תקוה:
אם-יכרת, ועוד יחליף; וינקתו, לא תחדל.
ח אם-יזקין בארץ שרשו; ובעפר, ימות גזעו.
ט מריח מים יפרח; ועשה קציר כמו-נטע.
י וגבר ימות, ויחלש; ויגוע אדם ואיו.
יא אזלו-מים, מני-ים; ונהר, יחרב ויבש.
יב ואיש שכב, ולא-יקום:
עד-בלתי שמים, לא יקיצו; ולא-יערו, משנתם.
יג מי יתן, בשאול תצפנני– תסתירני, עד-שוב אפך;
תשית לי חק ותזכרני.
יד אם-ימות גבר, היחיה:
כל-ימי צבאי איחל– עד-בוא, חליפתי.
טו תקרא, ואנכי אענך; למעשה ידיך תכסף.
טז כי-עתה, צעדי תספור; לא-תשמר, על-חטאתי.
יז חתם בצרור פשעי; ותטפל, על-עוני.
יח ואולם, הר-נופל יבול; וצור, יעתק ממקמו.
יט אבנים, שחקו מים– תשטף-ספיחיה עפר-ארץ;
ותקות אנוש האבדת.
כ תתקפהו לנצח, ויהלך; משנה פניו, ותשלחהו.
כא יכבדו בניו, ולא ידע; ויצערו, ולא-יבין למו.
כב אך-בשרו, עליו יכאב; ונפשו, עליו תאבל. |